Nemrég volt csak 400, immár itt az 500 :)

Nem is olyan régen (aug.12.) lett kerek 400 látogató az oldalon! És most alig 15 nappal utána már be is jelenthetem az ötszázadik látogatót. Nem tudom ki volt az 500., de köszönöm, hogy mindenkinek, aki megnézte eddig az oldalt, és annak aki ezután is megnézi :D 

 ... 

Tegnap voltam fent a kisházban. Kikapcsolódás:100% Míg a többiek aludtak egy kicsit én olvasgattam  és közben hallgattam mi folyik odakint. A madarak elképesztő koncertet adtak. Aztán kicsivel később elkezdett esni, aztán szakadni, zuhogni... Azt az illatot semmilyen öblítő nem tudja utánozni, amikor a melegtől megfáradt erdő végre esőt kap! Leírhatatlan. !DE kipróbálható :)

Nemsokára kezdődik az iskola.. De fel a fejjel még van egy héééééét! Addig is irány az erdőbe és ne a iskolapadon törjétek a fejeteket, hanem még egy hét lazítás kellemes környezetben, a Bakonyban (vagy a Bakonyi Turistaházban :)

Kellemes túrázást! KonR 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések