Konyha 2

"De már láttunk képeket az új konyháról"- gondolhatod magadban. Ez a bejegyzés azonban nem csak a konyháról, hanem az új asztalról és sarokpadról szól. :) 

Először is nézzük meg milyen volt korábban:

Hát... Nem tudom, Te hogy vagy vele, de én most meglepődtem, amikor megtaláltam ezt a képet. Hihetetlen, mennyire hozzászoktam már az új kinézethez. Nézzétek meg mi változott: 


 

 És itt az említett sarokpad, a konyha/étkező következő büszkesége. Az én kedvenc helyem pont a sarok, mert innen látni a tüzet és az asztal körül ülőket is egyszerre. Egy kis bungi :) Pechemre a testvéremnek is ez a kedvenc helye.... És anyának.... És apának... Azért mindig meg tudunk egyezni (csak kár hogy nincs több sarok :)
Neked melyik lesz a kedvenc részed?


 Gyertek és nézzétek meg az új kisházat belülről. Addig is minden jót!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések