Hiánypótlás

Egy kicsit elmaradtam a kedvenc blogommal, pedig rengeg minden történt az elmúlt napokban. 
Gyors összefoglaló :
  • Az erdőben is nagyon tél van, látszanak reggel az éjjel történtek (pl. hogy milyen közel mennek el a vadak a ház előtt :)
  • Fagyos a Hódos-ér 
  • Végre eljutottunk úgy a Likas-kőhöz, hogy megleshettem a általam is hirdetett geocaching ládát és bent hagytam a kezem nyomát :) Nagyon izgi volt keresni, de vissza is dugtam nagyon alaposan :)
Most pedig hogy megvolt a nagy visszatérés bejelentés: feltettem a naptár menübe a 2013-as évet, egészen szeptemberig :) Nagyon aranyos naptár szerintem, és remélem, hogy sok dátumot áthúzhatok majd benne, mert sokan fogják keresni a Turistaházat, hogy eltöltsenek egy pár napot a Bakonyban és tegyenek néhány nagy túrát a környéken :)

Addig is még pár biztos információ: Jelöltem is már a naptárban, hogy :
  1. Most a kitöltőszín megváltoztatása lesz a foglaltság jelzése, mert az úgy egy kicsit elegánsabb lesz
  2. Február 1. és március 14. között felújítás lesz a házikóban (korszerűsítjük a fűtési rendszert és néhány apróságot), ezért ezen időszak alatt nem lesz elérhető a Turistaház. De utána megújultan várunk majd mindenkit! 
De majd beszámolok a fejleményekről! További szép túrákat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések